Zwroty i reklamacje

 

Możesz zrezygnować ze swojego zakupu bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od momentu otrzymania od nas paczki lub dnia, w którym odbierzesz od nas paczkę osobiście. Podobnie jest w przypadku reklamacji. 

Aby zwrócić lub zareklamować dzieło sztuki zakupione w Galerii M Online, poinformuj nas pisemnie o swojej decyzji drogą mailową lub pocztową. 

Prosimy, abyś jak najszybciej odesłał nam zakupione dzieło sztuki, odpowiednio zabezpieczone i zapakowane. Koszty zwrotu ponosisz Ty, natomiast my, gdy tylko uznamy Twój zwrot lub reklamację, zwrócimy Ci wszystkie dotychczasowe płatności (patrz Regulamin) w ciągu 14 dni. 

Prace, które prezentujemy w Galerii M Online są sprawdzone i wolne od wad fizycznych. Do zakupionych dzieł sztuki dołączamy dokument sprzedaży oraz certyfikat autentyczności. 

Indywidualne ustawienia Twojego komputera i monitora powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach, na przykład kolorów prac, nie mogą być podstawą reklamacji.

Kiedy otrzymasz od nas paczkę, koniecznie otwórz ją i sprawdź stan przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, należy sporządzić protokół szkody. Tylko w takich przypadkach zostanie uznana reklamacja dzieła sztuki z powodu ewentualnych uszkodzeń lub wad. 

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji.

 

Jeżeli masz do nas pytania, skontaktuj się z nami! 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl